Friday, May 21, 2010

Slot Baru

Insya Allah, saya akan memulakan satu slot baru dalam blog saya iaitu SOAL JAWAB. Akan tetapi, saya tidak bermaksud untuk memberikan perkhidmatan menjawab kemusykilan kerana pengetahuan saya yang terhad. Slot ini lebih kepada perkongsian soalan-soalan yang ditanya kepada saya oleh orang-orang di sekeliling saya berkaitan pelbagai bidang terutama farmasi dan al-Quran yang sebahagian jawapannya saya rujuk kepada mereka-mereka yang lebih arif.

Persoalan yang diutarakan, ada yang mampu saya jawab secara terus dan ringkas dan ada pula yang memerlukan rujukan yang teliti terutamanya apabila berkaitan dengan agama kerana pendidikan rasmi saya bukan dalam bidang agama. Sebelum ini, saya sekadar menjawab lebih kurang dan banyak yang tidak tahu. Jadi, slot ini diwujudkan untuk membantu saya membuat kajian yang lebih bersungguh dalam menjawab soalan-soalan orang yang bertanya. Wallahu a'lam.

No comments:

Post a Comment