Monday, May 31, 2010

Serangan Israel ke Atas Misi Bantuan Gaza!

KITA MENGECAM SEKERAS-KERASNYA TINDAKAN BACUL ISRAEL YANG TERBARU KE ATAS KONVOI MISI BANTUAN KEMANUSIAAN KE GAZA (LIFELINE4GAZA).

KECAMAN INI SEHARUSNYA DIIKUTI DENGAN DOA DAN TINDAKAN UNTUK MEMBERI KESEDARAN KEPADA MASYARAKAT SEKELILING TENTANG ISU INI.


SEMOGA ALLAH MEMBERI KEKUATAN DAN KESELAMATAN KEPADA SEMUA YANG MEMBANTU DALAM USAHA MELAWAN REJIM ZIONIS LA'NATULLAH.


IKUTI PERKEMBANGAN DARI SEMASA KE SEMASA MELALUI
(sila klik)

LIFELINE4GAZA


PALESTINKINI


AL-JAZEERA

HALUAN PALESTIN

PANDUAN QUNUT NAZILAH

(Terima kasih buat kawan-kawan yang memaklumkan melalui Facebook dan berkongsi video: Ramadhan Awang, Hafidz Joe, Zulkifli Ahmad, Ariffin & Atiqah, Azwin, Badri, Fakhrurrazi, Rashidah, Sheth, Ihsan, Syahrir dan Mujahid Amar)

1 comment:

  1. Apa yang telah berlaku memang sudah dijangkakan. Israel takkan mudah membiarkan konvoi kapal-kapal kecil ini (Flotilla) datang membawa bantuan kemanusiaan kepada rakyat Palestin yang 'helpless'

    Namun, penyerangan ke atas freedom flotilla di perairan antarabangsa menunjukkan kekejaman Israel yang dikecam oleh masyarakat dunia. Biarpun begitu, Israel takkan ambil pusing dengan kecaman dan kutukan-kutukan ini.


    Bagaimanapun, rakyat dunia tanpa mengira latar belakang agama telah bersatu dalam hal ini.
    Sweden telah pun menutup kedutaannya di Tel Aviv. Jordan yang mempunyai hubungan damai dengan Israel juga telah bersuara tegas.

    Diharapkan tekanan antarabangsa dapat segera membebaskan tawanan-tawanan di Haifa.

    Apa yang menarik, Malaysia tidak mempunyai hubungan diplomatik dengan Israel. Usaha yang jitu dan segera perlu diambil oleh PM kita bagi memastikan 12 tawanan Malaysia pulang dengan selamat.

    ReplyDelete